استيلي: هواداران تا سه، چهار روز ديگر خبرهاي خوبي مي‌شنوند


 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان تمرين امروز تيمش درباره شرايط تيم اظهار کرد: شرايط خوبي داريم. خوشبختانه ديروز توانستيم نصرتي را جذب کنيم. اميدوارم در روزهاي آينده با بازيکناني که مد نظر داريم، به توافق برسيم و خبرهاي خوبي به هواداران بدهيم.

 وي ادامه داد: ملي پوشان تيم از امروز ديگر در کنار ما نيستند. اما ما تابع تيم ملي و قوانين هستيم و اميدوارم که بازيکنان ما در بازگشت از اردوي تيم ملي هم از لحاظ جسماني و هم از لحاظ رواني در شرايط خوبي باشند.

 استيلي درباره آمدن نصرتي به پرسپوليس گفت: نصرتي يکي از گزينه هاي ما بود و در سالي که قهرمان شديم هم نصرتي را در اختيار داشتيم و او امسال مي‌تواند با تجربه بيشتر به ما کمک کند ، خيلي خوشحالم که نصرتي به جمع ما اضافه شده است. بازيکنان خيلي خوبي مد نظر داريم که به اميد خدا ظرف سه چهار روز آينده آن‌ها را جذب خواهيم کرد.

 استيلي با اشاره به اين که کار جذب بازيکن بسيار سخت است، اظهار کرد: در حال حاضر در مرحله خيلي سختي قرار داريم و بعضي شب‌ها تا ساعت 12 هم کار مذاکره با بازيکنان را انجام مي‌دهيم. اميدوارم بتوانيم با ارتباطاتي که با بازيکنان مي‌گيريم، آن‌ها را جذب کنيم. در غير اين صورت از بازيکنان خارجي استفاده خواهيم کرد.

 سرمربي پرسپوليس با بيان اين که اگر همدلي در جمع تيمش وجود داشته باشد، همه کارها پيش مي‌رود، گفت: مشکل خاصي با کاشاني ندارم و خيلي مهم است که در ابتداي فصل همدلي بين همه اعضاي باشگاه و بازيکنان به طور زنجيروار وجود داشته باشد تا بتوانيم به موفقيت برسيم.

 حميد استيلي درباره اين موضوع که آيا پرسپوليس از سقف قرار داد ضرر نمي‌کند، گفت: وقتي که اين قانون است، همه بايد از اين قانون تبعيت کنند. هر چند يکسري از باشگاه‌ها آن را رعايت نمي کنند و قرار دادهاي خيلي بالايي بسته مي‌شود. در عين حال نحوه پرداخت اين پول‌ها مهم است و در حال حاضر خيلي از باشگاه‌ها به خاطر بدهي که دارند، نمي‌توانند بازيکن جديد بگيرند.

 استيلي افزود: هميشه خيلي راه‌ها وجود دارد که بتوان قانون را دور زد. مهم اين است که نظارت قوي‌تري بر روي آن وجود داشته باشد. مطمئن باشيد بازيکني که سقف قرار داد را رعايت نمي‌کند، در ليگ وجود دارد که اميدوارم که عزيز محمدي به اين موضوع کمک کند و ديگر شاهد عدم رعايت سقف قرار داد نباشيم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1417
بازدید کل : 71792
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket